لیزر موهای زائد در اصفهان (الکس- دایود- ان دیاگ)

لیزر-موهای-زائد-در-اصفهان

آیا شما هم هر روز ژیلت به دست هستید و از این قضیه خسته شده اید؟ آیا تحمل درد اپبلاسیون به خصوص در نواحی بیکینی، زیر بغل و ساق پا را ندارید و به دنبال روشهای دائمی تر و بدون درد می گردید؟ بدون شک، لیزر یک راه حل طولانی مدت تر برای کاهش موهای زائد شما است.
اما لیزرهای زیادی برای رفع موهای زائد وجود دارند که نتایج و کاربرد متفاوتی با هم دارند. در این مقاله دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو در اصفهان، شما را با یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد، یعنی رکسانا آیس ۸۰۸، مزایا و عوارض آن آشنا می کنند. برای دسترسی سریعتر به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

معرفی لیزر دایود رکسانا ۸۰۸

لیزر دایود رکسانا آیس ۸۰۸ بدون صدمه زدن به پوست، موهای زائد روشن، تیره، ضخیم یا کرکی را از بین می برد. مکانیسم عملکرد Roxana ice به صورت بقیه لیزرها است و در آن پرتوهای لیزر جذب رنگدانه های ملانین در ساقه و فولیکول (پیاز یا ریشه) مو می شود.

این انرژی در فولیکول موها متمرکز و به انرژی گرمایی تبدیل می شود. گرمای لیزر در هر جلسه باعث نابودی سلولهای فولیکول یا پیاز مو شده و نمی گذارد در چرخه رشد بعدی برویند. تفاوت دستگاه لیزر رفع موهای زائد رکسانا با بقیه لیزرها در این است که:

  1. سریعتر از بقیه لیزرها کار می کند.
  2. بخاطر قدرت سیستم کولینگی که دارد حین لیزر کمتر روی پوستتان احساس گرما و سوختگی می کنید.

لیزر به کاهش دائمی تراکم موهای زائد و از بین رفتن درصد زیادی از موهای زائد می شود. در شکل زیر می توانید چرخه رشد موهای زائد را ببینید:
مراحل-چرخه-رشد-موهای-زائد

چرا دستگاه لیزر رکسانا آیس بهتر است؟

دستگاه لیزر رکسانا آیس ترکیبی از سه طول موج ان دیاگ، الکس و دایود است. به همین دلیل نسبت به لیزرهای نسل قبلی برتری غیر قابل مقایسه ای دارد. از دیگر ویژگی های لیزر دایود رکسانا ۸۰۸ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای دو حالت دستی و سریع
  • بر اساس تکنولوژی جدید لیزر سطحی (Surface Emitter) طراحی شده
  • مجهز به مانیتور رنگی ۱۲ اینچ برای تنظیمات دستگاه و قدرت لیزر
  • مجهز به سیستم Rapid برای انتقال بیشترین انرژی به فولیکول مو در زمان کوتاهتر
  • دارای دو هندپیس جداگانه دایود و الکس برای تولید طول موجهای ۸۰۸ و ۷۵۵ نانومتر است که باعث می شود این دستگاه هر نوع مویی را با هر رنگی بتواند از بین ببرد.
  • دارای سیستم کولینگ (خنک کننده) ترکیبی شامل آب و نیمه هادی است و می تواند دمای ۱۵- درجه تولید کند. به همین دلیل به این دستگاه رکسانا آیس می گویند و مانع سوختگی پوست می شود.

در کدام نواحی از بدن می‌ توان از لیزر موهای زائد استفاده کرد؟

به نقل از منابع معتبر پزشکی استفاده از لیزر موهای زائد برای نواحی مثل صورت، ساق پاها، چانه، پشت، بازوها، زیر بغل، خط بیکینی، شکم، سینه و رانها کاملا بی خطر است. می توانید از لیزر رکسانا برای تمام این نواحی استفاده کنید. فقط نباید از این دستگاه برای روی پلکها یا نواحی اطراف آن و یا محلهای خالکوبی شده استفاده شود.

شما هم می توانید برای لیزر موهای زائد خود با لیزر رکسانا آیس ۸۰۸ از جدیدترین دستگاه لیزر کلینیک دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو در اصفهان بهره مند شوید. برای رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس بگیرید.

مزایای لیزر دایود رکسانا آیس

لیزر موهای زائد با دستگاه رکسانا برای انواع پوست و همه سنین مناسب و ایمن است. مزایای رفع موهای زائد با این دستگاه عبارتند از:

  • لیزر موهای زائد بدون درد یا احساس سوختگی
  • دارای پالسهای مربعی است و می تواند به طور یکنواخت موها را از بین ببرد.
  • عملکرد موثرتر نسبت به بقیه لیزرها
  • سرعت بسیار بالای شاتها (۵۰% سریعتر از بقیه لیزرها)
  • کوتاه بودن طول جلسات لیزر نسبت به لیزرهای دیگر
  • مناسب خانم ها و آقایان
  • بسیار ایمن و کم عارضه

بانوان اصفهانی برای برخورداری از این دستگاه جدید برای لیزر موهای زائد می توانند به مطب خانم دکتر فروغی مراجعه کنند.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر دایود رکسانا ۸۰۸ بستگی به تراکم موهای زائد دارد و اغلب بین ۵ تا ۱۰ جلسه با فواصل ۵ تا ۶ هفته ای است. برای طولانی تر شدن نتایج لیزر می توانید سالانه یک جلسه لیزر رکسانا آیس را انجام دهید.

آمادگی قبل از لیزر موهای زائد با Roxana Ice

قبل از هر جلسه لیزر موهای زائد رکسانا باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • از ۶ هفته قبل از نباید اپیلاسیون یا هر روشی که موها را از ریشه می کند انجام دهید.
  • برای موثرتر شدن نتیجه لیزر و جلوگیری از سوختگی پوست نباید از یکماه قبل از لیزرتان برنزه کنید یا حمام آفتاب بگیرید.
  • اگر زگیل یا هر مشکل پوستی دیگری دارید، نباید لیزر را تا قبل از بهبودی آنها انجام دهید.

و اگر داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از لیزر حتما به پزشکتان بگویید.
لیزر-رکسانا-آیس-808

مراقبت‌ های بعد از لیزر موهای زائد

بعد از لیزر موهای زائد با رکسانا به مراقبتهای خاصی نیاز ندارید. به خصوص که سیستم کولینگ آن آیس است و تورم و التهاب خاصی بعد از لیزر ایجاد نمی شود. اما یادتان باشد که تا یکماه بعد از هر جلسه لیزر نباید در معرض نور آفتاب یا برنزه شدن قرار بگیرید.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

لیزر موهای زائد در اصفهان با دستگاه لیزر رکسانا آیس نسبت به اپیلاسیون درد بسیار کمتری دارد. بعد از لیزر برای مدت کوتاهی در ناحیه لیزر شده دچار تورم، قرمزی، احساس گرما یا سوزن سوزن شدن می کنید که همگی عادی هستند و ظرف چند ساعت برطرف می شوند.

در صورتی که اپراتور دستگاه، طول موجهای لیزر را درست تنظیم نکند، پوست ناحیه درمان دچار سوختگی می شود. اما با مراجعه به بهترین مراکز لیزر در اصفهان می توانید از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کنید.

در ضمن، پرتوهای این دستگاه به هیچ عنوان باعث سرطان زایی یا نازایی در زنان نمی شود. چون پرتوهای لیزر فقط تا فولیکولهای مو می توانند در پوست نفوذ کنند.

شما هم می توانید برای لیزر موهای زائد خود با لیزر رکسانا آیس ۸۰۸ از جدیدترین دستگاه لیزر کلینیک دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو در اصفهان بهره مند شوید. برای رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس بگیرید.

جمع بندی نهایی

لیزر دایود رکسانا ۸۰۸ جدیدترین تکنولوژی لیزر رفع موهای زائد در دنیاست که با طول موجهای ان دیاگ، الکس و دایود کار می کند و قابلیتهای دستگاه های لیزر ان دیاگ، دایود و الکس را یکجا دارد. از این روش می توانید برای رفع موهای زائد در انواع رنگ پوست و مو استفاده کنید.

سوالات متداول

افرادی که می خواهند از دستگاه لیزر رفع موهای زائد رکسانا استفاده کنند، معمولا سوالات زیر را از خانم دکتر فروغی می پرسند:

آیا قبل از لیزر باید اصلاح کرد؟

بله. قبل از هر جلسه لیزر باید شیو کنید. به نقل از منابع معتبر اگر موقع لیزر، موهایتان بلند باشد، نه تنها تاثیر لیزر روی پیاز مو (کروموفور) کمتر می شود، بلکه موها و پوستتان بخاطر جذب زیاد لیزر و گرمای بیش از حد می سوزد.

هزینه لیزر موهای زائد با دستگاه رکسانا چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد بستگی به محل مطب، مهارت پزشک، نوع دستگاه، تعداد یا وسعت نواحی تحت لیزر (تعداد شاتها) و تعداد جلسات مورد نیازتان دارد.

اگر شما هم سوالی درباره لیزر موهای زائد دارید در بخش نظرات می توانید از کلینیک ما بپرسید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
دکتر فروغی

کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فروغی یکی از مجهزترین مراکز پوست، مو و زیبایی در اصفهان است. در این مرکز انواع خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست، مزوتراپی و درمان ریزش مو، لاغری موضعی، لیزر، PRP، لیفت با نخ و درمان جای اسکار و سوختگی انجام می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *