رفع خطوط ماریونت (خط اندوه) با تزریق بوتاکس در اصفهان

رفع-خطوط-ماریونت-با-بوتاکس-در-اصفهان

اگر خطوط ماریونت (خط اندوه) زیبایی لبخندتان را محو کرده و از ظاهر خود ناراضی هستید، حتما این مقاله را بخوانید.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از محبوب ترین و موثرترین روش‌های رفع خطوط ماریونت یعنی تزریق بوتاکس در اصفهان آشنا کنیم. برای دسترسی سریعتر به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

خطوط ماریونت چیست و چرا ایجاد می شود؟

خطوط ماریونت یا خط اندوه، خطوط عمودی در دو طرف دهان هستند که به سمت چانه امتداد دارند و به شکل حرف “M” هستند. این خطوط ظاهر زنان و مردان را پیرتر کرده و اعتماد به نفس و زیبایی آنها را کاهش می دهند. از دلایل اصلی ایجاد خطوط ماریونت عبارتند از:

  • افزایش سن و کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست
  • عوامل محیطی مثل قرار گرفتن در معرض نور خورشید
  • سیگار کشیدن
  • استرس
  • انقباضات مکرر عضلات صورت
  • علل ژنتیکی

درمان خطوط ماریونت با بوتاکس در اصفهان

تزریق بوتاکس برای خطوط ماریونت (Marionette lines) یک روش موثر و سریع برای جلوگیری از انقباضات عضلاتی است که مسئول ایجاد این خطوط هستند. بوتاکس خط اندوه یک روش ساده و سرپایی است که در مطب می توانید آن را انجام دهید. با این تزریق از عمیق شدن خطوط ماریونت صورت خود پیشگیری می کنید.

بعد از ضد عفونی و بیحسی موضعی ناحیه تزریق، بوتاکس با سرنگ ظریفی به طور مستقیم به عضلات اطراف خطوط ماریونت تزریق می شود. بعد از پایان تزریق می توانید بلافاصله به خانه یا سر کار و کلاس خود برگردید.
درمان-خطوط-ماریونت-با-بوتاکس

برای تزریق بوتاکس خط اندوه در اصفهان می توانید به مطب دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

بوتاکس و نحوه عملکرد آن در کاهش چین و چروکها

تزریق بوتاکس یکی از موثرترین روشها برای رفع خطوط ماریونت است. چون با تزریق آن به عضلات صورت، فعالیت این عضلات کمتر شده و به طور موقتی فلج می شوند.

در نتیجه چین و چروکهای ناشی از انقباض عضلات از بین رفته و جلوی ایجاد چین های جدید نیز گرفته می شود. همچنین به مرور زمان، خطوط اندوه با تزریق بوتاکس کاهش می یابند. دوز بوتاکس در هر کسی متفاوت است و بستگی به موارد زیر دارد:

  • نوع پوست (پوستهای ضخیم تر بوتاکس بیشتری نیاز دارند)
  • برند بوتاکس (برندهای مختلف دوز متفاوتی دارند)
  • عمق خطوط ماریونت
  • میزان فعالیت عضلات (عضلات هر چه فعال تر باشند بوتاکس بیشتری نیاز دارند)

در ویدئوی زیر می توانید توضیحات دکتر مریم فروغی درباره مهمترین نکات در مورد تزریق بوتاکس را ببینید:

مزایا و عوارض بوتاکس برای خطوط اندوه

کسانی که تزریق بوتاکس برای خطوط ماریونت را انجام می دهند عوارض و مزایای زیر را تجربه می کنند:

عوارض تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس
تورم یا حساسیت خفیف در ناحیه تزریق

کبودی موقتی

التهاب

سردرد

حالت تهوع

نتایج سریع (ظرف چند روز)

ایجاد ظاهر طبیعی

بدون نیاز به جراحی

داشتن چهره جوان و شاداب

سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی

یک روش ایمن و موثر برای جوانسازی صورت

دوره نقاهت کوتاه

بوتاکس-خطوط-ماریونت

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس که باید رعایت کنید

بعد از تزریق بوتاکس خط اندوه انجام مراقبت های زیر ضروری است تا بوتاکس پخش نشود و حداکثر تاثیر خود را بر عضلات بگذارد:

۱- به روی صورت نخوابید.
۲- تا چند روز از لمس یا ماساژ ناحیه تزریق، انجام کارهای فیزیکی یا ورزشهای سنگین خودداری کنید.
۳- تا ۲۴ ساعت از خوابیدن به پهلو بپرهیزید تا بوتاکس در محل مورد نظر به خوبی اثر کند.
۴- خوردن غذا و نوشیدنی بعد از بوتاکس خط اندوه محدودیتی ندارد. اما در ساعات اولیه ی پس از تزریق، از مصرف غذاها و نوشیدنی های بسیار داغ بپرهیزید چون باعث افزایش جریان خون و پخش شدن بوتاکس می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله ۹ نکته مراقبتی بعد از تزریق بوتاکس را از سایت ما بخوانید.

ماندگاری بوتاکس خطوط ماریونت در اصفهان

مدت زمان ماندگاری بوتاکس برای خطوط ماریونت بسته به نوع پوست، متابولیسم بدن، میزان فعالیت عضلات (مثلا سیگاری بودن یا نبودن) و دوز تزریقی متغیر است. ولی معمولا نتایج آن بین ۳ تا ۶ ماه ماندگاری دارد.

در واقع این روش دائمی نیست. چون ماده بوتاکس به مرور طی این ۳ تا ۶ ماه متابولیزه شده و از بین می رود. اما می توانید هر سه ماه تزریق آن را تکرار کنید تا نتایج شما ماندگاری طولانی تری داشته باشند.

نتایج بوتاکس خطوط اندوه را از کی ببینید

نتایج این روش سریع است و می توانید اثربخشی بوتاکس در رفع خطوط ماریونت را چند روز بعد از تزریق آن ببینید.

آیا بوتاکس برای رفع خطوط ماریونت مؤثر است؟

هر چند نتایج تزریق بوتاکس در هر فردی متفاوت است و به عوامل مختلفی مثل سن، مهارت پزشک و میزان عمق خطوط بستگی دارد. ولی با این این حال، بوتاکس یکی از موثرترین روشهای درمان خطوط ماریونت است.
بوتاکس-خط-اندوه

بهترین کلینیک تخصصی بوتاکس خطوط ماریونت در اصفهان

برای درمان خطوط ماریونت با تزریق بوتاکس توصیه می کنیم حتما به یک کلینیک تخصصی در این زمینه مراجعه کنید. در چنین کلینیک هایی می توانید پزشکان مجربی در زمینه تزریق بوتاکس پیدا کنید که با تکنیک ها و دوز صحیح تزریق بوتاکس آشنایی دارند و می توانند بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورند.

می توانید بوتاکس خطوط ماریونت در اصفهان را در مطب دکتر مریم فروغی انجام دهید. در این مرکز علاوه بر خطوط ماریونت می توانید بوتاکس خط اخم و پیشانی را نیز انجام دهید. این کار با توجه به قیمت هر ویال بوتاکس، به کاهش هزینه های شما برای انجام جداگانه این دو تزریق کمک می کند.

برای تزریق بوتاکس خط اندوه یا ماریونت در اصفهان می توانید به مطب دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

خلاصه نکات مهم

بوتاکس خطوط ماریونت (خط اندوه)  یک روش سریع، ایمن و موثر برای درمان این خطوط است که به زیبایی و جوانسازی صورت کمک می کند. برای این کار کافی است به عضلات ناحیه خط اندوه مقدار مشخصی بوتاکس تزریق شود.

بوتاکس مانع انقباض این عضلات شده و از عمیق شدن خطوط ماریونت پیشگیری می کند. درمان خطوط ماریونت با این روش را می توانید در مطب به صورت سرپایی انجام دهید. این روش هیچ دردی ندارد و برای انجام آن بیحسی موضعی انجام می شود.

سوالات رایج

بیشترین سوالاتی که در مورد بوتاکس برای خطوط اندوه از دکتر فروغی پرسیده می شوند، در اینجا آمده اند:

بهترین کاندیدا برای تزریق بوتاکس خطوط ماریونت چه کسی است؟

این روش برای کسانی مفید است که خطوط ماریونت کم عمقی دارند و می خواهند جلوی عمیق تر شدن آن را بگیرند. همچنین افرادی که پوست محکم و انعطاف پذیری دارند، نتایج خوبی از این تزریق خواهند گرفت.

تفاوت بین فیلر و بوتاکس برای خطوط ماریونت چیست؟

بوتاکس با کاهش توانایی اسپاسم عضلات از عمیق تر شدن خطوط ماریونت جلوگیری می کند. ولی فیلر حجم از دست رفته این خطوط را با پر کردن ناحیه خالی زیر پوست به آن بر می گرداند.

هزینه بوتاکس خطوط ماریونت در اصفهان چقدر است؟

بسته به میزان عمق خطوط، مقدار بوتاکس مورد نیاز، نوع بوتاکس، مهارت پزشک و محل مطب هزینه ها متغیر هستند.برای اطلاعات بیشتر می توانید با مطب تماس بگیرید: ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰.

اگر شما هم سوالی درباره بوتاکس خط اندوه یا ماریونت دارید در بخش نظرات می توانید از ما بپرسید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
دکتر فروغی

کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فروغی یکی از مجهزترین مراکز پوست، مو و زیبایی در اصفهان است. در این مرکز انواع خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست، مزوتراپی و درمان ریزش مو، لاغری موضعی، لیزر، PRP، لیفت با نخ و درمان جای اسکار و سوختگی انجام می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *