تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان

تزریق-بوتاکس-زیر-بغل-در-اصفهان

آیا از لکه های عرق روی پیراهن خود خسته شده اید یا خجالت می کشید؟ آیا در روزهای گرم و سرد سال زیر بغلتان خیس است و نمی توانید هر لباسی یا هر رنگی را بپوشید و از این بابت کلافه اید؟ راه چاره شما در این مقاله است.
ضدتعریق ها و خوشبوکننده ها به درد شما نمی خورند. ما در این مقاله شما را با یک روش قطعی برای درمان عرق کردن بیش از حد زیر بغل آشنا می کنیم. برای دسترسی سریعتر به تیتر مورد نظرتان می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

علت تعریق زیاد چیست؟

طبق منابع پزشکی زمانی که اعصاب شما بدون وجود گرما یا استرسهای فیزیکی سیگنال‌هایی را به غدد عرق ارسال می‌کنند، غدد عرق بیش از حد فعال می‌شوند. این مشکل می تواند در اثر یکی از عوامل زیر رخ دهد:

  • سابقه ارثی
  • بیماریهایی مثل بیماریهای قلبی، یائسگی، سکته مغزی، پرکاری تیروئید، سرطان و غیره.
  • عوارض جانبی برخی داروها

این تعریق ها می توانند در هر جایی از بدن به خصوص زیر بغل، کشاله ران، سینه، … رخ دهند اما بیشتر زیر بغل هستند که خیلی بیشتر به چشم می آیند و برای حضور در جمع آزاردهنده اند.

تزریق بوتاکس برای تعریق شدید زیر بغل

اگر داروهای ضد تعریق به شما کمکی نمی کنند، می توانید برای درمان هیپرهیدروزیس زیر بغل (تعریق بیش از حد) از روش تزریق بوتاکس استفاده کنید. این یک درمان بسیار موثر برای کاهش تعریق زیر بغل و نواحی دیگر بدن است.

در این روش پزشکان از بوتاکس که یک ماده نوروتوکسین است استفاده می کنند تا ارتباط اعصاب سمپاتیک را با غدد تولیدکننده عرق مسدود (بلوک عصبی) کنند. عدم تحریک این اعصاب باعث کاهش تعریق می شود.

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان

به گفته دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، بوتاکس های استاندارد به شکل جامد (پودری یا قرص) در بازار موجود هستند و قبل از تزریق باید در دوز مناسب رقیق شوند. بعد این محلول به نقاط تزریق بوتاکس زیر بغل (با فواصل ۱-۲ سانتی) که قبلا علامتگذاری شده اند، تزریق می شود.

قبل از تزریق، زیر بغل ضدعفونی و بیحسی موضعی انجام می شود. بنابراین همشهریان عزیز اصفهانی نباید نگران درد تزریق زیر بغل باشند. تزریق بوتاکس به صورت سرپایی در مطب و با یک سرنگ ظریف انجام می شود.

  • مدت زمان تزریق بوتاکس زیر بغل: ۱۵-۲۰ دقیقه
  • تعداد جلسات: یک جلسه
  • تعداد شاتها: ۲۰ تا ۳۰ تزریق زیر پوستی
  • مقدار مورد نیاز: ۵۰ تا ۱۰۰ واحد بوتاکس
    بوتاکس-زیر-بغل

برای تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان می توانید به مطب دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

مهمترین نکات درباره تزریق بوتاکس

در ویدئوی زیر می توانید به توضیحات دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و زیبایی درباره مهمترین نکات عمومی که باید در مورد انجام تزریق بوتاکس در اصفهان بدانید گوش دهید:

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل

خانمها و آقایانی که تزریق بوتاکس زیر بغل را در مطب دکتر فروغی انجام می دهند باید مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس را رعایت کنند:

  • پرهیز از استحمام و دوش تا ۲۴ ساعت
  • ممنوعیت اپیلاسیون شیو یا لیزر زیر بغل و مصرف دخانیات تا چند روز
  • ورزش نکردن و عرق نکردن برای چند روز
  • عدم ماساژ و دست زدن به ناحیه تزریق
  • مصرف داروهای مسکن و کمپرس یخ برای کاهش تورم و درد زیر بغل
  • تمیز و خشک نگه داشتن زیر بغل
  • نپوشیدن پیراهن چسبان

اقدامات قبل از بوتاکس زیر بغل در اصفهان

  • قبل از تزریق هم اگر دارویی مصرف می کنید، به بوتاکس حساس هستید یا بیماری خاصی دارید حتما به پزشکتان بگویید.
  • از چند روز قبل مصرف الکل، کافئین و سیگار را قطع یا خیلی کم کنید.
  • آسپرین و داروهای رقیق کننده خون را از چند روز قبل نخورید.
  • روز قبل از تزریق نباید زیربغل را شیو یا اپیلاسیون کنید.

نتایج و ماندگاری بوتاکس زیر بغل در اصفهان

آمارها نشان می دهند که ۸۱ درصد از بیمارانی که تزریق بوتاکس را انجام می دهند، برای ۷ تا ۱۲ ماه بیش از ۵۰ درصد عرق کردن آنها کاهش می یابد و به حد نرمال می رسد.

ولی خود بوتاکس در طول ۳ ماه بعد از تزریق متابولیزه و از بدن دفع می شود. برای ادامه تاثیر بوتاکس می توانید ۶ ماه بعد از تزریق اولیه دوباره آن را تکرار کنید.
ماندگاری-بوتاکس-زیر-بغل-در-اصفهان

عوارض و مزایای بوتاکس زیر بغل

مزایای تزریق بوتاکس زیر بغل عوارض تزریق بوتاکس زیر بغل
مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) درد، کبودی و تورم خفیف زیر بغل
درمان موثر برای کاهش تعریق نیاز به تکرار تزریق
سریع و راحت انجام می شود عفونت یا علائم آلرژی به ماده بوتاکس
بدون درد و عارضه روش موقتی
نتایج سریع ضعف یا عدم تقارن شدید عضلانی (نادر)
بدون جراحی احساس سردرد بعد از تزریق

هزینه تزریق بوتاکس زیربغل در اصفهان

قیمت بوتاکس زیر بغل بستگی به دوز بوتاکس، تعداد شاتهای تزریق، برند بوتاکس و مهارت پزشک تزریق کننده دارد و هزینه آن برای هر کسی متفاوت است.

برای تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان می توانید به مطب دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

خلاصه نکات مهم

کسانی که دچار تعریق بیش از حد یا هایپرهیدروزیس به خصوص در نواحی زیر بغل هستند اما با روشهای دارویی یا تغییر سبک زندگی، مشکل آنها حل نشده، می توانند تزریق بوتاکس زیربغل را انجام دهند.

این روش اگر زیر نظر پزشک انجام شود یک روش بسیار ایمن و موثر برای کاهش تعریق است و نتایج آن بیش از ۶ ماه ماندگاری دارد.

سوالات متداول

درباره تعریق زیاد زیر بغل و درمان آن معمولا سوالات زیر پرسیده می شوند:

با چه روشهایی میتوان عرق کردن را کمتر کرد؟

پوشیدن لباس گشاد نخی، داروهای ضد تعریق، ترک دخانیات، الکل و کافئین، نوشیدن آب زیاد، خنک نگه داشتن بدن، اصلاح زیر بغل، پرهیز از غذاهای محرک عرق (خوارکیهای تند، چرب، فراوری شده، سیر و پیاز، …) می تواند برایتان موثر باشد. ولی اگر هیچ روشی به شما جواب نمی دهد باید تزریق بوتاکس زیر بغل را انجام دهید.

چه افرادی نباید تزریق بوتاکس زیر بغل را انجام دهند؟

کسانی که به بوتاکس حساس هستند، زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماریهای قلبی یا ضعف عضلانی نباید این تزریق را انجام دهند.

برای تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان به چه کسی مراجعه کنم؟

برای انجام این تزریق توسط بهترین دکتر بوتاکس زیر بغل در اصفهان می توانید به دکتر مریم فروغی مراجعه و بعد از تزریق از یک زیر بغل خشک تر و بهتر لذت ببرید.

خوردن چه غذاهایی باعث کاهش تعریق می شوند؟

مصرف آب، غذاهای کلسیم دار (لبنیات، کشک، …)، چای سبز، سبزیجات و میوه های آب دار (هندوانه، اسفناج، کلم قرمز، گل کلم، انگور، طالبی، کلم بروکلی، فلفل دلمه ای، بادمجان، سیب زمینی شیرین …)، مغزیجات، موز، روغن زیتون، جو دو سر، …

اگر شما هم سوالی درباره تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان دارید در بخش نظرات می توانید آنها را از کلینیک دکتر فروغی بپرسید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)
دکتر فروغی

کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فروغی یکی از مجهزترین مراکز پوست، مو و زیبایی در اصفهان است. در این مرکز انواع خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست، مزوتراپی و درمان ریزش مو، لاغری موضعی، لیزر، PRP، لیفت با نخ و درمان جای اسکار و سوختگی انجام می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *