تزریق ژل خط خنده در اصفهان

تزریق-ژل-خط-خنده-در-اصفهان

معمولا از سن ۲۵ سالگی به بعد شاهد شکل گرفتن خطوط خنده در اطراف لبها هستید. بسیاری از افراد ایجاد این خطوط را که موقع خندیدن عمیق تر می شوند دوست ندارند چون چهره آنها مسن تر به نظر می رسد.
اگر جزء این دسته از افراد هستید این مقاله را حتما بخوانید. دکتر مریم فروغی، پزشک پوست و مو در این مقاله به شما درباره تزریق فیلر خط خنده در اصفهان، عوارض، مزایا و مراقبتهای بعد از تزریق ژل خواهند گفت. برای دسترسی سریعتر به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

خط خنده چیست و چرا ایجاد می شود؟

خط خنده در دو طرف دهان از گوشه بینی شروع و به سمت گوشه دهان امتداد پیدا می کند. این خطوط به دلیل از دست رفتن حجم این ناحیه عمیق می شود و چهره شما را مسن تر نشان می دهد.

تزریق فیلر در این نواحی می تواند روند پیری را در این ناحیه معکوس کند و جوانی و شادابی چهره را به آن برگرداند.

علت ایجاد خط خنده

خط خنده معمولا در اثر عوامل زیر در مردان و زنان ایجاد می شود:

  • افتادگی پوست با افزایش سن
  • حرکات و حالات مکرر صورت
  • کاهش چربی و خاصیت ارتجاعی پوست
  • کاهش اسید هیالورونیک طبیعی، کلاژن و الاستین در پوست
  • استفاده ناکافی از SPF یا ضد آفتاب
  • کم آبی پوست (دهیدراتاسیون)
  • ژنتیک و وراثت
  • سیگار کشیدن
  • کاهش وزن زیاد
  • قرار گرفتن در معرض نور خورشید (۹۰ درصد از پیری پوست صورت مربوط به اشعه مضر UV و تجزیه کلاژن پوست توسط این پرتوها)

تزریق فیلر خط خنده در اصفهان

کاهش حجم در اطراف خطوط خنده را می توان با تزریق فیلر یا پرکننده هایی مثل ژل هیالورونیک اسید برطرف کرد. در این روش، بعد از ضدعفونی موضع و بیحسی پوست، مقدار ژل مورد نیاز که معمولا بین ۱.۵ تا ۲ میلی لیتر است به خط خنده تزریق می شود.

این تزریق در چندین شات با سرنگهای ظریف در هر دو طرف لبها انجام می شود. رفع خط خنده با تزریق ژل در یک جلسه که کمتر از ۳۰ دقیقه طول می کشد، انجام می شود و می توانید آن را در مطب پزشکتان انجام دهید.
اصلاح-خط-خنده-و-گودی-زیر-چشم-با-تزریق-ژل

نتایج تزریق ژل خط خنده

نتایج تزریق ژل فوری است و بعد از تزریق (خوابیدن ورم و کبودی ها) می توانید شاهد پر شدن خطوط خنده باشید.

اما کسانی که دچار افتادگی گونه هستند، علاوه بر تزریق ژل می توانند از روشهای لیفت کردن مثل هایفوتراپی یا لیفت با نخ هم برای گرفتن نتیجه بهتر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل و فیلر به بینی

برای تزریق ژل و فیلر خط خنده در اصفهان می توانید به مطب دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به خط خنده

بعد از تزریق ژل و فیلر خط خنده باید نکات زیر را حتما رعایت کنید:

  • حداقل به مدت ۲۴ ساعت از ورزش شدید و مصرف الکل خودداری کنید.
  • حداقل تا ۲ هفته از ماساژ صورت خودداری کنید.
  • موضع را دستکاری نکنید تا ژل جابجا نشود.

ماندگاری تزریق ژل به خط خنده چقدر است؟

به گفته دکتر مریم فروغی، مدت ماندگاری تزریق فیلر بین ۶ تا ۱۲ ماه است. چون فیلرها توسط بافتهای اطراف به مرور تجزیه می شوند برای همین ماندگاری دائمی ندارند. ولی هر ۶ ماه یکبار می توانید این تزریق را برای حفظ نتایج تکرار کنید.
قبل و بعد از رفع خط خنده با فیلر

مزایا و عوارض تزریق فیلر

در جدول زیر می توانید عوارض و مزایای تزریق ژل به خط خنده را بخوانید:

مزایا عوارض
سرپایی

دوره نقاهت کوتاه (۲-۳ روز)

بدون درد

یک روش سریع و بدون جراحی

نتایج آنی

زیبایی و جوانسازی صورت

کاهش چین و چروک و خطوط

افزایش اعتماد بنفس فرد

کبودی و تورم (۴-۷ روز)

درد موقتی

انسداد عروق (با تزریق ژل به رگ خونی)

کوری یا نکروز (مرگ) سلولهای پوست به دلیل انسداد

می توانید جلوی عوارضی مثل نکروز پوست، انسداد عروق و نابینایی را با مراجعه به بهترین دکتر تزریق ژل خط خنده در اصفهان بگیرید. چون در بیش از ۹۰ درصد موارد این مشکلات به دلیل تزریق ژل در سالنهای زیبایی توسط افراد غیر متخصص رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل لب در اصفهان

چگونه پزشکان خطر انسداد عروق را کاهش می دهند؟

  • انتخاب درست نوع و اندازه سوزن
  • استفاده از تکنیک های صحیح تزریق
  • تسلط به آناتومی صورت و محل تزریق ژل

برای تزریق ژل و فیلر خط خنده در اصفهان می توانید به مطب دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

هزینه تزریق ژل خط خنده در اصفهان

قیمت تزریق ژل خط خنده بستگی به این دارد که به چه مرکز و پزشکی در اصفهان مراجعه کنید و چند سی سی ژل از چه برند و کیفیتی برایتان تزریق شود. این فاکتورها روی هزینه های شما تاثیرگذار هستند. از آنجایی که این روش یک درمان زیبایی است هیچ نوع بیمه ای آن را تحت پوشش قرار نمی دهد.

جمع بندی نهایی

تزریق ژل به خط خنده یکی از سریعترین و راحتترین روشهای پر کردن خطوط خنده دور لبها است. برای رفع خط خنده با این روش، مقداری ژل که معمولا از نوع هیالورونیک اسید است به خط خنده تزریق می شود تا خطوط خنده پر شوند.

این تزریق اگر نزد پزشک مجرب انجام شود فقط با کمی درد، تورم و کبودی برای چند روز همراه است و می توانید نتایج فوری آن را ببینید. ماندگاری این روش دائمی نیست چون ژل توسط بافتهای بدن به طور طبیعی تجزیه می شود. ولی هر چند بار که بخواهید می توانید این روش را تکرار کنید.

سوالات متداول

رایجترین سوالاتی که از دکتر فروغی درباره تزریق ژل به خط خنده پرسیده می شوند، عبارتند از:

آیا تزریق ژل خط خنده دردناک است؟

پزشک قبل از تزریق فیلر از کرم بی حس کننده در اطراف نواحی تزریق استفاده می کند بنابراین هیچ دردی احساس نمی کنید. از طرفی هر چه مهارت پزشک در تزریق ژل بیشتر باشد، ناراحتی کمتری برای تزریق فیلر تحمل خواهید کرد.

چه سنی برای تزریق ژل خط خنده مناسب است؟

از ۱۸ سالگی به بعد می توانید تزریق فیلر خط خنده را انجام دهید. در واقع در کسانی که خط خنده ارثی دارند از نوجوانی این خطوط ظاهر می شوند و این افراد بعد از ۱۸ سالگی بدون رضایت ولی می توانند این تزریق را انجام دهند.

اگر از تزریق فیلر به خط خنده راضی نباشم چه کاری می توانم انجام دهم؟

معمولا از ژل هیالورونیک اسید برای تزریق استفاده می شود. چون در صورت نارضایتی از تزریق می توانید با تزریق آنزیم هیالورونیداز ظرف ۱ روز نتایج تزریق را معکوس کنید تا خطوط خنده به حالت اول برگردد.

اگر شما هم سوالی درباره تزریق فیلر خط خنده دارید، می توانید در بخش نظرات از کلینیک ما بپرسید.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
دکتر فروغی

کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فروغی یکی از مجهزترین مراکز پوست، مو و زیبایی در اصفهان است. در این مرکز انواع خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست، مزوتراپی و درمان ریزش مو، لاغری موضعی، لیزر، PRP، لیفت با نخ و درمان جای اسکار و سوختگی انجام می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *