بهترین روشهای جوانسازی گردن در اصفهان

جوانسازی-گردن-در-اصفهان

یکی از عوامل زیبایی و جوانی، کشیدگی گردن و زیبایی آن است. اگر پا به سن گذاشته اید و روی گردنتان چروکهایی ظاهر شده که می خواهید از شر آنها خلاص شوید، این مقاله را حتما بخوانید.
ما در این مقاله به بهترین روشهای جوانسازی گردن بدون جراحی پرداخته ایم. برای دسترسی سریعتر به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

علت چین و چروک شدن پوست چیست؟

در ویدئوی زیر دکتر مریم فروغی در مورد علت پیری پوست به شما توضیح می دهند:

 

 

روشهای جوانسازی پوست گردن در اصفهان

به گفته دکتر فروغی، معمولا پزشکان زیبایی اصفهان از روشهای جوانسازی پوست برای رفع چین و چروک گردن و لیفت آن استفاده می کنند. این روشها عبارتند از:

جوانسازی گردن بدون جراحی

بوتاکس
به گفته منابع معتبر تزریق بوتاکس یکی از روشهای کاهش علائم پیری پوست گردن است که با تزریق بوتاکس (سم بوتولینوم نوع A) انجام می شود.

این تزریق در امتداد گردن و نوارهای عمودی گردن انجام و به رفع چین و چروکها کمک می کند. تزریق بوتاکس تقریباً بدون درد است و در مدت زمان کوتاهی در مطب می توانید آن را انجام دهید. ماندگاری این روش نیز ۴ تا ۶ ماه است.

تزریق ژل
تزریق ژل و فیلر هم یکی از روشهای جوانسازی گردن است که در یک جلسه انجام می شود و تاثیر سریع آنرا می توانید ببینید. این نوع پرکننده های پوستی به کاهش چین و چروک و بازگرداندن حجم از دست رفته پوست گردن کمک می کنند.

رایجترین فیلر تزریقی، ژل هیالورونیک اسید است که به القای افزایش کلاژن در پوست گردن و آبرسانی آن کمک می کند. ژل بعد از مدتی جذب می شود و ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد. می توانید با از بین رفتن اثر ژل دوباره آن را تزریق کنید.
جوانسازی-گردن-با-ژل1

برای جوانسازی گردن در اصفهان می توانید به مطب دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

جوانسازی گردن با مزوژل
این روش مشابه تزریق ژل است با این تفاوت که محلول مزوژل علاوه بر ژل هیالورونیک اسید که خاصیت پر کنندگی چین های گردن را دارد، حاوی مواد مغذی نیز هست.

این مواد مغذی به مرور باعث تغذیه بافتها، کلاژن سازی و جوانسازی گردن می شوند و از عمیق شدن چروکها جلوگیری می کنند. ماندگاری تزریق مزوژل ۶ تا ۱۲ ماه است و می توانید مجدداً آن را برای حفظ نتایج تزریق کنید.

تزریق چربی
معمولا با افزایش سن، چربی زیر پوست هم کم شده و باعث چروک گردن می شود. با ساکشن چربی از بدن این افراد و تزریق آن به لایه های زیر پوست گردن می توان جوانسازی گردن را انجام داد.

این روش به پر شدن چروکهای عمیق گردن کمک زیادی می کند و ماندگاری آن نسبت به بقیه فیلرها خیلی بیشتر و حدود ۲ تا ۳ سال است. بعد از کاهش حجم چربی ها می توانید این تزریق را دوباره تکرار کنید.

تزریق PRP
در این روش، خون فرد گرفته و در دستگاهی به نام سانتریفیوژ، پلاکتهای آن تفکیک می شود. پلاکتهای غنی شده خون حاوی فاکتور رشد و مواد مغذی هستند و زیر پوست گردن تزریق می شوند.

این محلول مغذی باعث افزایش پروتئین های کلاژن و الاستین در پوست شده و به رفع چین و چروکهای ریز پوست کمک می کند. به علاوه روش PRP روند پیری پوست را نیز کندتر خواهد کرد.

RF فرکشنال
آراف فرکشنال ترمیا بهترین دستگاه جوانسازی گردن است. در این روش که طی چندین جلسه انجام می شود، به کمک سوزنهای سر دستگاه، امواج رادیوفرکانسی به عمق پوست گردن ارسال می شود.

این دستگاه در واقع ترکیبی از آر اف و میکرونیدلینگ است و استفاده از دستگاه ترمیا به تولید مجدد و طبیعی کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک کمک می کند.

در نتیجه پوست گردن لیفت و سفت شده و با تقویت پوست، استحکام آن افزایش یافته و چین و چروکها برطرف می شوند.

در این روش شلی پوست به سرعت رفع می شود ولی جوانسازی آن تا چند ماه ادامه دارد. نتایج آراف تا یکسال دوام دارد و برای طولانی تر شدن آن می توانید سالانه یا هر ۶ ماه جلسات RF را تکرار کنید.

هایفوتراپی
جوانسازی با هایفو در اصفهان یکی از روشهای جوانسازی گردن است که با امواجی شبیه دستگاه سونوگرافی (امواج اولتراسوند) انجام می شود. این امواج به لایه های زیرین پوست نفوذ می کنند و به طور طبیعی استحکام پوست و ساخت کلاژن را افزایش می دهند.

بنابراین ۲ تا ۳ ماه طول می کشد تا نتایج این دستگاه را ببینید. چون در این مدت پوست در حال بازسازی است و شیارهای گردن در حال پر شدن هستند. نتایج این روش تا یکسال ماندگاری دارد و می توانید جلسات هایفو را سالانه تکرار کنید تا دوام نتایج آن بیشتر شود.
جوانسازی-گردن-با-هایفو

برای جوانسازی گردن در اصفهان می توانید به مطب دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

گزینه های جراحی

جراحی یک روش درمان قطعی چروک گردن است که با برش پوست انجام می شود. اما بدلیل هزینه بالا، نیاز به برش و بخیه، عوارض و احتمال ماندن جای اسکار روی گردن، این روش معمولا مورد استقبال خانمها و آقایان اصفهانی نیست.

سوالات متداول

متداول ترین سوالات در مورد جوانسازی گردن عبارتند از:

روشهای لیفت گردن بدون جراحی چه مزایایی دارد؟

روشهای غیرجراحی لیفت گردن بدون برش، بدون نیاز به بیهوشی و بخیه زدن هستند. همچنین مراقبتها و دوره نقاهت طولانی نیاز ندارند. عوارض جانبی این روشها کمتر از جراحی است و معمولا به صورت قرمزی، تحریک، تورم و درد خفیف و موقتی بروز می کند.

چطور می توانیم از پیری پوست گردن و چروک آن جلوگیری کنیم؟

پوست گردن را از نور آفتاب دور نگه دارید. سیگار نکشید، کرم ضد آفتاب مصرف کنید و تغذیه مناسب و سالم داشته باشید.

هزینه جوانسازی گردن چقدر است؟

هزینه شما بستگی به نوع روش جوانسازی، تعداد جلسات مورد نیاز، مراجعه به بهترین مرکز جوانسازی پوست اصفهان، محل مطب، … متغییر است. با مراجعه به پزشک مورد نظرتان می توانید از بهترین روش و هزینه جوانسازی گردن مطلع شوید.

اگر سوالی درباره روشهای جوانسازی گردن در اصفهان دارید در بخش نظرات می توانید از ما بپرسید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
دکتر فروغی

کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فروغی یکی از مجهزترین مراکز پوست، مو و زیبایی در اصفهان است. در این مرکز انواع خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست، مزوتراپی و درمان ریزش مو، لاغری موضعی، لیزر، PRP، لیفت با نخ و درمان جای اسکار و سوختگی انجام می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *