مرکز تخصصی اندولیفت در اصفهان

مرکز-تخصصی-اندولیفت-در-اصفهان

آیا پوستتان کمی شل شده و نگران چروکهای ریزی هستید که روی صورت و گردنتان ظاهر شده؟ پا به سن گذاشته اید و نمی خواهید پیر به نظر برسید؟ اگر به دنبال روشهای غیرجراحی هستید و می خواهید پیری پوست را بدون انجام هیچ تزریقی مثل تزریق ژل و فیلر برطرف کنید، این مقاله را حتما بخوانید.
در این مقاله، دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو به شما خواهند گفت که اندولیفت چیست و چطور باعث جوانسازی پوست می شود. برای دسترسی سریع به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

اندولیفت چیست و چطور کار می کند؟

لیزر اندولیفت Endolift یک روش لیفت غیرجراحی است که برای افتادگی پوست و رفع چروکهای آن انجام می شود. در این روش، پرتوهای لیزر با حداکثر تماس با بافت پوست، به طور مستقیم زیر پوست منتقل می شوند.

در جوانسازی با اندولیفت، گرمای لیزر به افزایش خونرسانی، اکسیژن رسانی و بهبود تغذیه بافتها کمک کرده و مویرگ زایی و در نتیجه تولید کلاژن های جدید را در لایه های عمیق تر پوست بیشتر می کند. کلاژن مسئول بهبود ضخامت، خاصیت ارتجاعی پوست و پرکردن چین و چروک ها است.

به علاوه، پرتوهای لیزر اندولیفت با انقباض مکانیکی عضلات صورت باعث لیفت فوری عضلات و پوست شده و شلی آن را برطرف می کند. اگر پرتوهای لیزر به لایه های عمیق تر و جایی که چربی ها هستند، نفوذ کنند، سلولهای چربی را از بین می برند یا آنها را منقبض می کنند. بنابراین می توان از این روش برای کاهش چربی زیر پوست هم استفاده کرد.
اندولیفت-با-میکرو-فیبر-لیزری

جوانسازی با اندولیفت چطور انجام می شود؟

برای انجام لیفت در کلینیک تخصصی جوانسازی صورت در اصفهان، ابتدا ناحیه تحت درمان باید ضدعفونی و بعد بیحسی موضعی انجام شود. سپس با یک کانول کوچک یک میکروفیبر نوری زیر پوست قرار می گیرد. میکروفیبرهای EndoliftX رشته های باریک لیزری یکبار مصرف هستند که در شش کالیبر ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ میکرون وجود دارند.

بسته به نوع درمان و ناحیه درمان، پزشکان کالیبر میکرو فیبر را انتخاب می کنند. میکرو فیبر انرژی لیزر را به تمام بافتهای زیر پوست ناحیه تحت درمان می رساند و به آرامی آنها را گرم می کند. گرمای لیزر کنترل شده است و باعث آسیب دیدگی بافتها نمی شود.

تعداد جلسات اندولیفت چقدر است؟

تعداد جلسات لیزر اندولیفت بسته به شدت افتادگی پوست یا چروکهایی که دارید بین یک تا سه جلسه است. هر جلسه کمتر از نیم ساعت طول می کشد.

کاربردهای لیزر اندولیفت صورت

از لیزر آندولیفت میتوان برای لیفت پوست نواحی‌ مثل گونه، پلکها، زیر چشم، اطراف لبها و دهان، گردن، خط فک و چانه استفاده کرد. البته از این دستگاه برای سایر نقاط بدن مثل بازوها و دستها نیز می توانید استفاده کنید. از کاربردهای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیفت صورت و گردن
  • جوانسازی پوست
  • کاهش عمق خط خنده
  • پر کردن چین و چروکهای نواحی مختلف صورت بدون تزریق چیزی
  • کانتورینگ یا زاویه سازی فک و صورت
  • رفع چربی های اضافی زیر پوست
  • لیفت غبغب

به علاوه، همزمان می توانید از اندولیت در کنار روشهای دیگر جوانسازی مثل مزوتراپی پوست، تزریق مزوژل، … استفاده کنید و تاثیر آنها را بهبود بخشید.
درمان-چین-و-چروکها-با-لیزر-اندولیفت

برای اندولیفت در اصفهان شما هم می توانید به مطب دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های بعد از لیزر اندولیفت

کسانی که از دستگاه لیزر اندولیفت برای جوانسازی و لیفت صورت استفاده می کنند، بعد از اندولیفت باید کارهای زیر را انجام دهند:

  • تغذیه مناسب داشته باشید تا به بازسازی کلاژن کمک کند.
  • تا ۴۸ ساعت بعد از آن نباید از داروهای رقیق کننده خون، مشروبات الکلی و دخانیات مصرف کنید تا تورم و کبودی ایجاد نشود.
  • تا ۴۸ ساعت در معرض نور مستقیم خورشید نباشید و از کرمهای ضدآفتاب استفاده کنید.
  • تا چند روز از مصرف محصولات آرایشی روی پوست بپرهیزید.

اگر کمی صورتتان متورم شده می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید و موقع دراز کشیدن، زیر سرتان را با گذاشتن بالش های بیشتر کمی بلندتر کنید.

اقدامات قبل از اندولیفت صورت

حداقل ۲ تا ۷ روز قبل از اندولیفت باید داروهایی مثل آسپرین را با نظر پزشک قطع کنید و از مصرف الکل و دخانیات بپرهیزید.

نتایج و ماندگاری لیزر اندولیفت

اثرات اندولیفت معمولاً بلافاصله پس از جلسه درمان قابل مشاهده است. ولی چون کلاژن سازی بعد از لیزر همچنان ادامه دارد، نتیجه کامل درمان را بعد از سه تا شش ماه آینده می ببینید. اما این نتایج دائمی نیستند چون همچنان با افزایش سن، روند پیری پوست ادامه دارد.

به گفته منابع مختلف جوانسازی با این روش ماندگاری خوبی دارد و بسته به عواملی مثل سن، وضعیت پوست و سبک زندگی شخص سه سال یا بیشتر ماندگاری دارد. برای طولانی تر شدن نتایج درمان می توانید سالانه یک جلسه لیزر آندولیفت را انجام دهید.

عوارض لیزر اندولیفت

از ۶ ساعت بعد از لیزر ممکن است عوارضی مثل تورم، درد یا اِدم خفیفی را تجربه کنید. این عوارض عادی هستند و بعد از یک تا دو روز کاملا برطرف می شوند.

این روش در مقایسه با دیگر انوع لیزر بدون عارضه و کبودی است و استفاده از آن مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا است.

آشنایی با مزایای لیزر اندولیفت

دستگاه لیزر اندولیفت یک فناوری لیزر پیشرفته و بهترین جایگزین برای روشهای جراحی، لیفت صورت با نخ و دیگر انواع لیزرهای جوانسازی مثل آر اف فرکشنال است. با انجام این روش می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • لیفت صورت بدون درد، عارضه یا جای زخم و برش
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • افزایش تراکم لایه درم با افزایش کلاژن سازی در پوست
  • بهبودی سریع بعد از لیزر
  • بدون دوره نقاهت یا دارای نقاهت بسیار کوتاه به مدت یک تا دو روز است.
  • لیفت صورت به طور طبیعی و بدون جراحی
  • نتایج سریع (بلافاصله بعد از لیزر)
  • ادامه بهبود مستمر پوست در ماههای بعد
  • مناسب انواع پوست و همه سنین
  • قابل استفاده برای خانمها و آقایان
  • بازسازی و تغییر شکل لایه های سطحی و عمقی پوست
  • سفت و جمع کردن بافتهای همبند در زیر پوست
  • کاهش چربی های اضافی موضعی
  • نتایج طولانی
  • کاهش روند پیری پوست با افزایش کلاژن سازی و جوانسازی آن

می توانید عکس قبل و بعد اندولیفت صورت را در اینجا ببینید:
عکس-قبل-و-بعد-اندولیفت-گردن

دستگاه لیزر اندولیفت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که دچار افتادگی پوست، چین‌ و چروک، خطوط اطراف چشم ها و لبها و یا کاهش حجم صورت هستند، کاندید خوبی برای اندولیفت در اصفهان به حساب می آیند. اما افراد زیر نمی توانند از این روش برای جوانسازی استفاده کنند:

  • افراد مبتلا به بیماریهایی مثل مشکلات انعقاد خون، نقص ایمنی بدن، بیماریهای خودایمنی و سرطان
  • داشتن هر نوع عفونت فعال، تبخال یا زگیل تناسلی در محل درمان
  • کسانی که در محل لیزر دچار مشکلات پوستی مثل آکنه، التهاب، اگزما، …. هستند.
  • زنان باردار

بعد از رفع مشکلات بالا این افراد می توانند اندولیفت صورت را انجام دهند.

بهترین مرکز اندولیفت در اصفهان

انجام لیزر اندولیفت یک روش کاملا ایمن و بدون عارضه است؛ البته اگر آن را در بهترین مراکز اندولیفت در اصفهان انجام دهید. در این مراکز، پزشکان مجرب روی تنظیم طول موجهای لیزر تسلط کامل دارند.

آنها به دلیل تجربه خود در این زمینه می توانند با توجه به نیاز شما و نوع درمان تان (لیفت، کاهش چربی، …) بهترین انتخاب را برای کالیبر فیبر نوری، میزان نفوذ و شدت گرمای دستگاه داشته باشند.

در صورت عدم کنترل صحیح طول موجها ممکن است گرمای زیاد باعث سوختگی بافتها شود و یا گرمای کم و طول موج نامناسب دستگاه تاثیر این روش را کاهش دهد. پس برای جلوگیری از عوارض ناخواسته و نتیجه گرفتن از درمان خود لازم است به مراکز معتبر و بهترین پزشکان اصفهان برای اندولیفت مراجعه کنید.
اندولیفت-چانه

برای اندولیفت در اصفهان شما هم می توانید به مطب دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه مراجعه کنید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی نهایی

لیزر اندولیفت یک تکنولوژی جدید است که در آن پرتوهای لیزر با یک فیبر نازک لیزری که زیر پوست قرار می گیرد، به لایه های عمقی پوست می رسند. درمان با این روش باعث افزایش کلاژن سازی، لیفت صورت و استحکام پوست می شود.

همچنین در این روش می توان سلولهای چربی را آب کرد و لیفت غبغب را در خانمها و آقایان انجام داد. درمان با این روش هیچ عارضه ای ندارد و مدت ماندگاری نتایج آن بسته به سبک زندگی، سن و سلامت شخص ۳ سال یا بیشتر است.

سوالات متداول

معمولا در مورد جوانسازی با لیزر اندولیفت در اصفهان سوالات زیر پرسیده می شوند:

چه سنی برای لیزر اندولیفت بهتر است؟

معمولا از اواخر ۳۰ سالگی که علائم پیری پوست ظاهر می شوند، بهترین سن برای اندولیفت صورت است. البته این درمان برای افراد تا ۶۰ سالگی نیز می تواند با توجه به وضعیت پوست آنها موثر باشد.

چه چیزهایی باعث شلی و چین و چروک پوست می شود؟

کاهش کلاژن سازی یا تخریب کلاژن های پوست در اثر عواملی مثل افزایش سن، سیگار کشیدن، نزدن کرم ضد آفتاب، مداوم قرار گرفتن در معرض نور خورشید عامل چین خوردگی لایه دِرم پوست و نازک شدن پوست است.

هزینه اندولیفت صورت در اصفهان چقدر است؟

هزینه اندولیفت در اصفهان کمتر از تهران بوده و نسبت به روشهای جراحی لیفت صورت مقرون به صرفه تر است. قیمت نهایی این روش بستگی به تعداد جلسات، شدت افتادگی پوست و مراجعه به بهترین دکتر اندولیفت در اصفهان دارد. لذا هزینه آن برای هر فردی متغییر است.

اگر شما هم سوالی درباره لیزر اندولیفت دارید در بخش نظرات می توانید از خانم دکتر فروغی بپرسید.

۴.۹/۵ - (۱۰۱ امتیاز)
دکتر فروغی

کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فروغی یکی از مجهزترین مراکز پوست، مو و زیبایی در اصفهان است. در این مرکز انواع خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست، مزوتراپی و درمان ریزش مو، لاغری موضعی، لیزر، PRP، لیفت با نخ و درمان جای اسکار و سوختگی انجام می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *