درمان چین و چروک زیر چشم ها در اصفهان

درمان-چین-و-چروک-زیر-چشم‌ها-در-اصفهان

آیا شما هم با مشکل چروک زیر چشم موقع خندیدن مواجه هستید؟ آیا بدون خندیدن هم دور چشمتان پر چین و چروک است؟ اگر احساس پیری می کنید یا غمگین هستید باید بدانید که روشهای مختلفی برای درمان قطعی چروک دور چشم هست.
در این مقاله دکتر مریم فروغی دکتر پوست و مو، درباره بهترین روشهای درمان چروک زیر چشم بدون جراحی به شما خواهند گفت. برای دسترسی سریعتر به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

انواع چین و چروک اطراف چشم

چین و چروکهای اطراف چشم ممکن است به یکی از سه شکل زیر دیده شود:

چین و چروکهای پویا در اثر انقباض مکرر عضلات زیر پوست ایجاد می شود.
چین و چروکهای ساکن بدلیل لایف استایل بد مثل مصرف دخانیات، حتی موقع استراحت عضلات صورت هم چروکها قابل مشاهده اند.
چین و چروک بدلیل افزایش سن و افتادگی پوست است.

درمان چین و چروک دور و زیر چشم در اصفهان

به گفته دکتر مریم فروغی، خانم ها و آقایان می توانند به کمک روشهای زیر درمان چین و چروک اطراف چشم را انجام دهند:

تزریق فیلر یا پرکننده ها

تزریق ژل و فیلر در اصفهان یکی از روشهای پرطرفدار روشهای درمان چین و چروک‌ های پنجه کلاغی دور چشمها است. پزشکان معمولا از کلاژن یا اسید هیالورونیک به عنوان فیلر استفاده می کنند.

حجم فیلر تزریقی بستگی به عمق چروکها دارد و آن را زیر پوست نواحی چروکیده تزریق می کنیم. نتایج این روش بسیار سریع است.

لیزر چروک های زیر چشم

استفاده از انواع لیزرهای جوانسازی پوست یک روش محبوب برای کاهش چین و چروکهای دور چشم است. در این روش، امواج لیزر با ایجاد سوراخهای میکروسکوپی در پوست به تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می کند.

در نتیجه پوست، جوانی و خاصیت الاستیسیته خود را باز می یابد. یکی از بهترین نوع این لیزرها، آر اف فرکشنال ترمیا است که با امواج بی ضرر رادیوفرکانسی (امواج رادیویی) کار می کند.

بوتاکس

برای درمان چروک های ایستا و پویا در اطراف چشمها می توانید مقدار کمی بوتاکس به عضلات زیر پوست تزریق کنید. این کار باعث کاهش انقباضات عضلات و درمان قطعی  چروک دور چشم ها می شود.

تاثیر تزریق بوتاکس برای ۳ تا ۶ ماه است و نتایج آنرا سریع می توانید بعد از تزریق ببینید. برای حفظ نتایج این روش می توانید هر ۳ تا ۶ ماه یکبار تزریق بوتاکس را تکرار کنید.

برای درمان چین و چروکهای دور چشم در اصفهان، شما هم می توانید از تخصص دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

تزریق PRP

پی آر پی پوست صورت یا تزریق پلاسمای غنی از پلاکت یک روش طبیعی برای جوانسازی پوست است که به کمک تزریق پلاسمای جدا شده از خون خود شخص انجام می شود.

PRP به کاهش خطوط ریز دور چشم و جلوگیری از عمیق شدن خطوط یا بروز چین و چروک اطراف چشم کمک می کند. چون مواد مغذی موجود در پلاسمای خون باعث افزایش کلاژن سازی و ضخامت پوست نازک شده ی صورت می شود.

مزوتراپی

در این روش با استفاده از انواع تکنیکهای مزوتراپی پوست، مواد مغذی مثل انواع ویتامینها، آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد پیری زیر پوست دور چشم تزریق می شود.

این ترکیبات به تقویت، جوانسازی و افزایش ضخامت پوست کمک کرده و نمی گذارند چروکهای دور چشم زیاد شوند.

کربوکسی تراپی

یکی از کاربردهای کربوکسی تراپی پوست برطرف کردن چین و چروک، پف و سیاهی های اطراف و زیر چشم است. در این روش با تزریق گاز دی اکسید کربن به زیر چشم ها رگ های خونی باز می شوند و جریان خون افزایش پیدا می کند. این روش در تحریک کلاژن و الاستین بسیار موثر است چون باعث جوانسازی پوست می شود.

مزوژل تراپی

تزریق مزوژل یکی دیگر از روشهای جوانسازی پوست است که برای ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارد. مزوژلها ترکیبی از محلولهای مغذی مزوتراپی و نیز ژل هیالورونیک اسید هستند.

ترکیبات مغذی مزوژل به تقویت ضخامت پوست و کلاژن سازی کمک می کند و فیلر داخل آن نیز می تواند چین و چروکهای ریز اطراف چشم را پر کند.

برای انتخاب بهترین کلینیک تخصصی جوانسازی صورت در اصفهان می توانید به مطب دکتر مریم فروغی مراجعه کنید. در این مرکز از روشهای متنوعی که در بالا گفته شد و نیز جدیدترین دستگاه های روز دنیا و بهترین برندهای مزوژل، ژل، بوتاکس، … در ایران برای جوانسازی پوست استفاده می شود.

چه زمانی برای درمان اقدام کنید

هر چقدر سریعتر برای درمان یا پیشگیری از این خطوط اقدام کنید، سریعتر و راحتتر می توانید از شر چروک دور چشم خلاص شوید و نتایج درمان چشمگیرتر هستند.

چون هر چقدر چین و چروک‌ های پنجه کلاغی یا دیگر خطوط اطراف چشم عمیق تر باشند، برای درمان آنها به ترکیبی از روشهای بالا نیاز پیدا می کنید.

فيلر زير چشم با دکتر مریم فروغی
فيلر-زير-چشم

برای درمان چین و چروکهای دور چشم در اصفهان، شما هم می توانید از تخصص دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

سوالات رایج درباره خطوط زیر چشم ها عبارتند از:

آیا می توانیم از بروز خطوط زیر چشم جلوگیری کنیم؟

با افزایش سن به خاطر نازکی و شکنندگی پوست بهرحال چین و چروکها ایجاد می شوند. ولی با استفاده از مرطوب کننده های دور چشم، کرم ضد آفتاب، کلاه آفتاب گیر، عینک آفتابی، خواب کافی، تغذیه سالم و پرهیز از مصرف دخانیات می توانید بروز چین و چروک دور چشم را به تعویق بیندازید.

تزریق فیلر برای درمان خطوط پنجه کلاغی چشم چه عوارضی دارد؟

عوارض جانبی احتمالی شامل کبودی، خونریزی، واکنش آلرژیک به مواد فیلر و عفونت است. در بعضی موارد خیلی نادر هم در اثر تزریق ژل به عروق خونی و انسداد آن نکروز بافتی و مشکلات دیگر ایجاد می شود. به همین دلیل باید برای هر نوع تزریقی به یک پزشک مجرب مراجعه کنید.

اگر سوالی درباره درمان چین و چروک دور چشم دارید در بخش نظرات می توانید از دکتر فروغی سوال کنید.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
دکتر فروغی

کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فروغی یکی از مجهزترین مراکز پوست، مو و زیبایی در اصفهان است. در این مرکز انواع خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست، مزوتراپی و درمان ریزش مو، لاغری موضعی، لیزر، PRP، لیفت با نخ و درمان جای اسکار و سوختگی انجام می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *