درمان موثر موخوره با فیلر مو

درمان-موخوره-با-فیلر-مو

اگر از آن دسته دختران و زنانی هستید که از موخوره کلافه اید و هیچ راهی برای خلاص شدن از شر آن پیدا نمی کنید یا مجبورید مرتب موهایتان را کوتاه کنید، حتما این مقاله را بخوانید.
ما در این مقاله به شما خواهیم گفت موخوره چیست و آیا فیلر مو موخوره را درمان می‌کند یا نه. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید. برای دسترسی سریع به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

موخوره چیست و چرا ایجاد می‌شود؟

موخوره باعث دوشاخه شدن و شکستگی انتهای موها می شود و سلامت و درخشندگی موها را از بین می برد. موارد زیر از علل ایجاد موخوره هستند:

  • آلودگی هوا
  • شستشوی بیش از حد موها با شامپوهای قوی
  • استفاده مداوم از وسایل حرارتی مانند سشوار و اتو مو

عواملی مثل تغذیه نامناسب، خشکی مو و استفاده از محصولات شیمیایی قوی روی موها هم ریسک موخوره را بیشتر می کنند.
انواع-موخوره

درمان موخوره با فیلر در اصفهان

به گفته دکتر مریم فروغی، پزشک پوست، مو و زیبایی، فیلر مو یا هیر فیلر (Hair filler) یک روش جدید در اصفهان برای ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده و دوشاخه است.

در این روش، ترکیبات فیلر با سرنگ ظریفی به پوست سر تزریق می شود. این مواد به عمق ریشه و ساقه مو نفوذ می کنند و باعث نرمتر، براق تر و مقاوم تر شدن موها و رفع موخوره می شوند.

مراحل انجام فیلر مو برای موخوره

موها قبل از تزریق باید شسته شوند. بعد از بیحسی موضعی، تزریق فیلر مو به نقاط مختلف سر انجام می شود. بعد از پایان تزریق، کمی پزشک پوست سر را ماساژ می دهد. درمان با این روش حدود ۱ ساعت طول می کشد و در مطب قابل انجام است.

برای درمان موخوره با تزریق فیلر مو در اصفهان شما هم می توانید از تخصص دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

فیلر مو چگونه موخوره را درمان می‌کند؟

فیلر مو حاوی ژل هیالورونیک اسید، کراتین، ویتامینها و پپتیدها است. این ترکیبات باعث تغذیه، آبرسانی و تقویت ساختار موها شده و شکاف های موجود در کوتیکول ساقه مو را پر می کنند.

این کار باعث ترمیم موخوره و جلوگیری از ایجاد موخوره های جدید می شود. این روش برای کسانی که موخوره شدید دارند، بسیار موثر است.

مزایای فیلر مو برای موهای دوشاخه

نتایج استفاده از فیلر مو در درمان موخوره (موهای دوشاخه) عبارتند از:

  • ترمیم سریع و مؤثر موهای آسیب دیده
  • آبرسانی مو و جلوگیری از خشکی آن
  • بهترین روش درمان موخوره
  • افزایش ضخامت، استحکام و حجم موها
  • نرم و براق شدن موها
  • کاهش ریزش مو

برای بهره مندی از این مزایا می توانید به بهترین کلینیک برای تزریق فیلر مو در اصفهان مراجعه کنید.
تزریق-فیلر-مو

بیشتر بخوانید: درمان ریزش موی سکه ای

بعد از تزریق فیلر مو چه مراقبتهایی لازم است؟

مراقبتهای بعد از فیلر مو برای موخوره عبارتند از:

  • نشستن موها تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق
  • نوشیدن آب کافی و تغذیه سالم
  • کاهش استفاده از وسایل حرارتی مو
  • شانه کردن ملایم موها
  • استفاده از شامپوهای ملایم و پرهیز از شستن مکرر موها با شامپوهای قوی
  • استفاده از محصولات مرطوب‌ کننده و نرم‌کننده مو

ماندگاری فیلر مو چقدر است؟

مدت ماندگاری فیلر مو بستگی به رعایت مراقبتهای بعد از تزریق، نوع مو و میزان آسیب دیدگی موها دارد و برای بیشتر افراد بین ۶ تا ۹ ماه است. برای حفظ نتایج فیلر مو می توانید دوباره تزریق فیلر را تکرار کنید.

بیشتر بخوانید: درمان ریزش مو با PRP

فیلر مو برای چه موهایی مناسب است؟

هر نوع موخوره ی که دارید دارید و موهای شما جزء دسته های زیر است، می توانید از مزایای درمان موخوره با فیلر بهره مند شوید:

  • موهای خشک و آسیب دیده
  • موهای رنگ شده
  • موهایی که تحت درمانهای شیمیایی بوده اند

اما اگر ریزش موی شدید دارید، قبل از درمان با این روش باید با پزشکتان در این مورد صحبت کنید.
قبل-و-بعد-از-فیلر-مو

برای درمان موخوره با تزریق فیلر مو در اصفهان شما هم می توانید از تخصص دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

تفاوت فیلر مو با سایر روش‌های درمان موخوره

معمولا برای درمان موخوره، بانوان اصفهان از روشهای مرسومی مثل ماسک مو، شامپوهای ترمیم‌کننده، روغن‌های طبیعی یا کوتاه کردن مو استفاده می کنند. این روشها سطحی و کم تاثیر هستند.

اما ترکیبات فیلر مو با نفوذ به عمق ساختار مو، موهای آسیب دیده را تقویت و بازسازی کرده و بدون آسیب دیدن موها، موخوره درمان می شود.

فیلر مو یا کراتینه؟ کدام یک برای موهای شما بهتر است؟

کراتینه مو یک روش زیبایی است که با اعمال مواد شیمیایی انجام می شود و هدف آن شلاقی شدن موها است. احتمال آسیب دیدگی مو با این روش هست.

ولی تزریق فیلر مو یک روش طبیعی با تزریق مواد مغذی است که با هدف تغذیه و آبرسانی موها؛ تقویت ساختار مو و درمان دوشاخه شدن انجام می شود.

مقایسه فیلر مو با مزوتراپی؛ کدام روش موثرتر است؟

تزریق فیلر و مزوتراپی مو در اصفهان هر دو از روشهای موثر سلامت و زیبایی مو هستند. اما هدف فیلر مو آبرسانی موها و درمان موخوره است. اما مزوتراپی مو روش موثری برای تقویت فولیکولهای مو و جلوگیری از ریزش موها است.

جمع بندی نهایی

فیلر مو یک روش جدید برای ترمیم موهای آسیب دیده و درمان موخوره است که با تزریق ترکیبات مغذی و آبرسان به پوست سر انجام می شود. فیلر باعث تقویت فولیکول (ریشه) مو و ترمیم کوتیکولهای ساقه مو می شود و اثرات درمانی آن تا ۹ ماه بعد از تزریق ماندگاری دارد.

سوالات متداول

رایجترین سوالات در مورد فیلر مو در اصفهان عبارتند از:

عوارض احتمالی فیلر مو برای درمان موخوره چیست؟

بعد از تزریق فیلر کمی پوست سر دچار قرمزی، تورم و خارش در محل تزریق می شود که طبیعی است و زود برطرف می شود. البته برخی افراد هم ممکن است به ترکیبات فیلر مو واکنش آلرژیک نشان دهند.

آیا فیلر مو برای همه نوع موخوره مناسب است؟

بله. فیلر مو برای اکثر انواع موخوره به خصوص در کسانی که موی نازک و شکننده دارند، موثر است. ولی اگر موخوره شدید و گسترده باشد، احتمالا به درمانهای ترکیبی نیاز دارید.

هزینه فیلر مو در اصفهان برای درمان موخوره چقدر است؟

هزینه ها متغیر است و بستگی به شدت موخوره، مقدار فیلر مورد نیاز و احتیاج داشتن یا نداشتن به درمانهای مکمل دارد.

اگر شما هم سوالی درباره درمان موخوره با فیلر مو دارید، در بخش نظرات مقاله می توانید سوالات خود را از ما بپرسید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
دکتر فروغی

کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فروغی یکی از مجهزترین مراکز پوست، مو و زیبایی در اصفهان است. در این مرکز انواع خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست، مزوتراپی و درمان ریزش مو، لاغری موضعی، لیزر، PRP، لیفت با نخ و درمان جای اسکار و سوختگی انجام می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *