جوانسازی و رفع چین و چروک دست ها در اصفهان

جوانسازی-دست-ها-در-اصفهان

دستها ناحیه ای از بدن هستند که اغلب نادیده گرفته می شوند و توجه به پیری پوست و زیبایی دست معمولا مورد غفلت است. اما با چین و چروک شدن دستها کم کم متوجه پوست این ناحیه می شویم.
اگر از آن دسته افرادی هستید که از زیبایی پوست دستان خود ناراضی هستید حتما این مقاله ی دکتر مریم فروغی، پزشک پوست و مو را بخوانید. ایشان در این مقاله در مورد روشهای جوانسازی پوست دست به شما خواهند گفت. برای دسترسی سریعتر به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

علت چین و چروک شدن پوست دست

شایعترین علل چین و چروک دستها عبارتند از:

  • افزایش سن
  • تماس زیاد با مواد شوینده
  • اشعه UV خورشید
  • استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب برای دستها

این عوامل باعث کاهش ضخامت پوست دست و پیری آن می شوند.

روشهای جوانسازی پوست دست در اصفهان

به گفته دکتر مریم فروغی، برای درمان چین و چروک‌ دستها روشهای متنوعی وجود دارد که عبارتند از:

تزریق فیلر ژل

در این روش حجم مورد نیاز از ژل هیالورونیک اسید زیر پوست دست تزریق می شود. این روش به نرم شدن پوست و پنهان شدن رگهای دست نیز کمک می کند.

تزریق ژل بدون عارضه، سریع و راحت است و چین و چروکهای ظریف دست را پر می کند. این روش ۳ تا ۶ ماه ماندگاری دارد و بعد از جذب فیلر می توانید تزریق را دوباره تکرار کنید.

 

تزریق مزوژل پوست

در این روش مثل مزوتراپی پوست یک کوکتل مغذی حاوی انواع ویتامینها و مواد معدنی، مواد ضدپیری، … با سرنگ ظریفی زیر پوست تزریق می شود. با تغذیه پوست دست به مرور شاهد افزایش کلاژن سازی و در نتیجه جوانسازی و ضخیم تر شدن پوست هستید و سرعت پیری دستها کاهش می یابد.

همچنین کوکتل مزوژل تراپی حاوی مقادیری ژل هیالورونیک اسید است که خاصیت پرکنندگی دارد و حجم پوست دست را افزایش می دهد. در نتیجه چروک دستها از بین می روند.

 

برای جوانسازی دستها، شما هم می توانید از روشهای متنوع کلینیک زیبایی پوست دکتر مریم فروغی، در اصفهان بهره مند شوید. برای رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس بگیرید.

تزریق چربی

تزریق فیلر چربی بهترین روش جوانسازی دستها است که به درمان کاهش حجم دست‌ ها کمک می کند. نتایج این روش تا ۳ سال ماندگاری دارد و بعد از آن می توانید تزریق چربی را تکرار کنید.

برای رفع چروک دستها با این روش، از چربی های بدن خودتان استفاده می کنیم، بنابراین این یک روش ایمن برای جوانسازی دستها است.

در این روش، بعد از ساکشن چربی، سلولهای تصفیه شده چربی که همراه آنها فاکتورهای رشد (سلولهای بنیادین) وجود دارد به نواحی که دچار کاهش حجم شده اند تزریق می شود. تزریق چربی به جوانسازی پوست و افزایش ضخامت آن کمک می کند.

بیشتر بخوانید: مراقبتهای لازم بعد از انتقال و تزریق چربی

آر اف فرکشنال ترمیا

برای رفع چروکها و درمان شل شدن پوست دست می توانید از لیزر RF فرکشنال ترمیا هم استفاده کنید. در این روش، امواج رادیوفرکانسی دستگاه آر اف باعث تقویت ساختارهای عمق پوست و استحکام آن می شود.

در ضمن سر دستگاه آر اف فرکشنال مجهز به سوزنهای خیلی ظریفی است که با ایجاد میکروزخم، پوست را تحریک به بازسازی، الاستین و کلاژن سازی می کنند. بنابراین این روش برای جوانسازی پوست و جلوگیری از عمیق شدن چروکهای دست موثر است.

مزایای رفع چروک دست

بانوان و آقایان اصفهانی که از روشهای بالا برای جوانسازی و رفع چین و چروک دستها استفاده می کنند، می توانند از مزایای زیر برخوردار شوند:

  • زیبایی و جوانی دستها در سریعترین زمان
  • بدون جراحی
  • بدون جای برش و بخیه (بجز تزریق چربی که جای برش کوچکی در محل برداشتن چربی دارد)
  • کاهش لکه های پوستی و روشن تر شدن پوست دست
  • با کمترین زمان دوره نقاهت
  • بدون نیاز به مرخصی گرفتن
  • در کمتر از یک ساعت انجام می شوند.
  • بدون عارضه جانبی و ایمن
  • نتایج سریع (با تزریق فیلرهای ژل یا چربی)

به علاوه این روشها را می توانید به صورت سرپایی در کلینیک دکتر فروغی انجام دهید. کلیه روشها بدون درد هستند و با بیحسی موضعی انجام می شوند. بعد از درمان ممکن است کمی احساس ناراحتی داشته باشید که با داروهای مناسب برطرف می شود.

نمونه تزریق فیلر به دست در مطب دکتر مریم فروغی
جوانسازی-پشت-دست-با-تزریق-چربیجوانسازی-پشت-دست-با-تزریق-چربی1تزریق-فیلر-به-دست

برای جوانسازی دستها، شما هم می توانید از روشهای متنوع کلینیک زیبایی پوست دکتر مریم فروغی، در اصفهان بهره مند شوید. برای رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس بگیرید.

سوالات متداول

سوالات رایج درباره جوانسازی دستها و رفع چین و چروک آنها در اصفهان عبارتند از:

جوانسازی دست چقدر ماندگاری دارد؟

بستگی به روش جوانسازی دارد. مثلا تزریق ژل حدود ۶ ماه ماندگاری دارد اما تزریق چربی تا ۳ سال دوام دارد. می توانید این روشها را تکرار کنید تا ماندگاری نتایج تان بیشتر شود. روشهای RF، مزوتراپی، … نیز بسته به سرعت پیری پوست شما متغیر است.

بهترین کلینیک جوانسازی پوست اصفهان کجاست؟

برای جوانسازی با انواع روشهایی که در این مقاله گفتیم و روشهای دیگر می توانید به مطب دکتر مریم فروغی در اصفهان مراجعه کنید.

چه روشی برای جوانسازی دستها بهتر است؟

انتخاب روش درمان چین و چروک دست بستگی به عمق و شدت چروکها دارد. مثلا اگر تزریق فیلر را انجام می دهید، اگر دستها به حجم دهی زیادی نیاز دارند باید تزریق چربی را انجام دهید. در غیر اینصورت تزریق ژل برایتان مفید است.

اگر شما هم سوالی درباره جوانسازی پوست دست دارید در بخش نظرات می توانید آنها را از ما بپرسید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
دکتر فروغی

کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فروغی یکی از مجهزترین مراکز پوست، مو و زیبایی در اصفهان است. در این مرکز انواع خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست، مزوتراپی و درمان ریزش مو، لاغری موضعی، لیزر، PRP، لیفت با نخ و درمان جای اسکار و سوختگی انجام می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *