تزریق چربی در اصفهان با ماندگاری بالا

تزریق-چربی-در-اصفهان

اگر گونه های فرو رفته ای دارید و لاغری صورتتان باعث سالخوردگی آن شده؛ اگر به دنبال روشهایی برای حفظ جوانی صورت یا برگرداندن آن هستید یا اگر از عملهای جراحی زیبایی می ترسید، حتما این مقاله را بخوانید.
تزریق چربی در اصفهان با ماندگاری بالا یک روش مطمئن برای حل این مشکلات است که بدون جراحی انجام می شود. در این مقاله دکتر مریم فروغی، متخصص پوست، مو و زیبایی به سوالات شما در مورد کاربردها، مزایا، مراقبتها، عوارض و ماندگاری تزریق چربی به صورت پاسخ می دهند. برای دسترسی سریعتر به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

آشنایی با تزریق چربی در اصفهان

تزریق چربی یک روش جوانسازی صورت برای زیبایی و ترمیم پوست است که با بیحسی موضعی انجام می شود. در این روش، فیلری که زیر پوست تزریق می شود، چربی هایی است که از بدن خود شخص گرفته شده است.

این نوع فیلر به گفته منابع معتبر بهترین پرکننده پوستی است که ۱۰۰٪ زیست سازگاری دارد (چون از بدن خودتان گرفته شده) و نتایج آن نرم و طبیعی است.

مراحل تزریق چربی

تزریق چربی یا فَت تِرانسفر شامل سه مرحله است:

۱- برداشت چربی: پزشک با لیپوساکشنِ نواحی مثل شکم، ران ها یا پهلوها چربی مورد نیاز برای تزریق به صورت را جمع آوری می کند.

۲- تصفیه: چربی برداشته شده برای جداسازی سلول های چربی از سایر اجزا در دستگاه سانتریفیوژ قرار می گیرد. نتیجه نهایی شامل یک محلول با سه لایه است: لایه اول حاوی سلولهای چربی مرده، لایه دوم حاوی سلولهای چربی قابل تزریق و لایه سوم شامل سلولهای خونی. لایه دوم برای تزریق از بقیه محلول جدا می شود.

۳- تزریق: در این مرحله با یک سوزن ظریف یا کونولا، سلول های چربی دقیقاً به نواحی مورد نظر صورت تزریق می شوند. این نواحی را می توانید در شکل زیر ببینید:
نواحی-انجام-فت-ترانسفر-صورت

مدت ماندگاری تزریق چربی

مدت ماندگاری تزریق چربی طولانی است. تحقیقات پزشکی نشان می دهند که حدود ۵۰ درصد از چربی تزریق شده زنده می ماند و ماندگاری دائمی دارد. مگر اینکه در اثر عوامل زیر حجم آنها از دست برود:

  • افزایش سن
  • رژیم های لاغری سنگین
  • ورزشهای شدید
  • ابتلا به مشکلات هومونی یا متابولیکی

جنس پوست افراد نیز در شدت جذب چربی موثر است ولی معمولا برای اغلب افراد ۳ تا ۱۰ سال طول می کشد تا دوباره نیاز به تزریق چربی داشته باشند.

کاربردهای فت ترانسفر

به نقل از منابع معتبر فت ترانسفر یا انتقال چربی یک روش مکمل خوب در کنار روشهایی مثل لیفت صورت، لیفت گردن، لیفت پلک، (بلفاروپلاستی) و لیفت ابرو (ابروپلاستی) است. به علاوه از این روش برای انجام کارهای زیر نیز استفاده می شود:

  • پر کردن فرورفتگی های حفره های زیر چشم، چینهای عمیق (بینی، پیشانی، دور لبها و چشمها)، اسکارهای فرورفته، …
  • کانتورینگ و زاویه سازی صورت در خط فک، بینی، گونه، …

هم خانم ها و هم آقایان در هر سنی که هستند، به خصوص بالای ۳۵ سال می توانند از تزریق چربی استفاده کنند.

شما هم می توانید برای تزریق چربی به صورت در اصفهان از تخصص دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، در این زمینه بهره مند شوید. برای رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس بگیرید.

مزایای تزریق چربی به صورت در اصفهان

تزریق چربی باعث جوانسازی پوست می شود چون فاکتورهای رشدی که با سلولهای چربی هستند، کلاژن و الاستین سازی را در پوست بیشتر می کنند. به علاوه با این روش می توانید به مزایای زیر دست پیدا کنید:

  • بهبود حجم صورت و زیبایی فرم آن
  • استفاده از یک فیلر طبیعی
  • بدون خطر واکنش آلرژیک
  • کانتور صورت و رفع نواقص آن
  • نتایج ظاهری طبیعی با ماندگاری بالا
  • بستن منافذ باز پوست
  • درمان چین و چروکهای صورت
  • درمان جای زخم (اسکار) فرورفته
  • درمان جای جوش و آکنه

همچنین تزریق چربی به صورت (پیوند چربی) یک عمل سرپایی، ایمن و بدون عارضه است و بعد از تزریق می توانید بلافاصله به منزل بروید.
قبل-و-بعد-از-تزریق-چربی-به-گونه

دوره نقاهت بعد از تزریق چربی اتولوگ

دوره نقاهت بعد از عمل فَت گرفت یا پیوند چربی (تزریق چربی) یک تا دو هفته طول می کشد. اما ممکن است در عرض یک هفته بتوانید به سر کار و بسیاری از فعالیتهای معمولی خود بازگردید.

مراقبت‌های بعد از تزریق چربی چیست؟

بعد از تزریق و در طول دوره نقاهت خود باید مراقبتهای زیر را انجام دهید:

  • صورت را ماساژ یا فشار ندهید.
  • از فعالیت‌ها و ورزشهای شدید تا ۲ هفته بپرهیزید.
  • تا یک هفته از مواد آرایشی یا بهداشتی روی پوست استفاده نکنید.
  • روی صورت نخوابید و موقع خواب باید زیر سرتان بلندتر از همیشه باشد.
  • مایعات، غذاهای فیبردار و پروتئینی بیشتر بخورید و از مصرف الکل و سیگار بپرهیزید.
  • جلوی نور مستقیم آفتاب نباشید و از کرمهای ضدآفتاب استفاده کنید.
  • با آب داغ حمام نکنید و سونا یا جکوزی نروید.
  • به مدت طولانی سر را خم نکنید.

اگر التهاب، تورم یا درد شدیدی در صورت دارید یا تب بالا دارید به پزشکتان مراجعه کنید چون احتمال عفونت هست و باید سریعتر درمان شوید.

معایب و عوارض بعد از پیوند چربی به صورت

هر چند چربی خود شخص بهترین فیلر پوستی است اما نقطه ضعف آن درجه متغیر جذب چربی ها بعد از تزریق در افراد مختلف است که طبق آمارها بین ۴۵٪ تا ۸۰٪ برآورد می شود.

تورم، کبودی و التهاب از عوارض تزریق چربی هستند که طبیعی بوده و معمولاً در عرض دو هفته فروکش می‌کنند. در بعضی موارد هم ممکن است شخص دچار عفونت یا واکنش آلرژیک به مواد بیحسی شود که این عوارض کمتر رخ می دهند.

هزینه تزریق چربی به صورت در اصفهان چقدر  است؟

هزینه تزریق چربی در اصفهان توسط خانم دکتر فروغی بین ۸ تا ۱۰ میلیون (در سال ۱۴۰۳) است. این مبلغ موارد زیر را شامل می شود:

  • مواد بیهوشی، بخیه و وسائل مصرفی
  • هزینه های  پروسه تصفیه چربی
  • تجربه جراح
  • موقعیت جغرافیایی مطب

اگر از روشهای تکمیلی (سایر عمل های زیبایی) همزمان با تزریق چربی استفاده کنید، هزینه آنها هم به فاکتور شما اضافه می شود که البته در مجموع کمتر از انجام جداگانه هر یک از این کارهای زیبایی است.
قبل-و-بعد-از-تزریق-چربی-به-صورت

شما هم می توانید برای تزریق چربی به صورت در اصفهان از تخصص دکتر مریم فروغی، دکتر پوست و مو، در این زمینه بهره مند شوید. برای رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۵۰۷۳۱۰۲۰ تماس بگیرید.

جمع بندی نهایی

تزریق چربی به صورت در اصفهان یک روش ایمن و سرپایی برای جوانسازی، حجم دهی و ترمیم صورت است که در مطب پزشک می توانید آن را انجام دهیم. این روش بهترین جایگزین برای تزریق ژل و فیلر است.

درمان با این روش بدون درد و عارضه بوده و با چربی خودتان انجام می شود. به علاوه، دوره نقاهت آن یک تا دو هفته است و به مراقبتهای خیلی سختی نیاز ندارد.

سوالات متداول

درباره انتقال چربی یا فت گرفتینگ معمولا سوالات زیر پرسیده می شوند:

برای انجام بهترین تزریق چربی در اصفهان به چه کسی مراجعه کنم؟

می توانید به پزشک پوست یا جراح پلاستیک مراجعه کنید. توصیه می کنیم بهترین دکتر برای تزریق چربی در اصفهان را انتخاب کنید. چون به تکنیک های تزریق چربی مسلط هستند و می توانید یک نتیجه رضایتبخش و طولانی از تزریق خود بگیرید.

آیا کاندید تزریق چربی به صورت هستید؟

اگر به دلیل افزایش سن یا کاهش وزن، حجم صورتتان کم شده یا در برخی نواحی دچار چین و چروکهای عمیق شده اید، بهترین روش برای حل این مشکل بدون جراحی، تزریق چربی است.

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

اگر به دنبال ماندگاری بالای نتایج هستید و یا کاهش حجم و چروکهای شما شدید است، روش تزریق چربی بهتر از تزریق ژل است.

اگر شما هم سوالی در مورد تزریق چربی به صورت دارید در بخش نظرات می توانید از کلینیک ما بپرسید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
دکتر فروغی

کلینیک پوست، مو و لیزر دکتر فروغی یکی از مجهزترین مراکز پوست، مو و زیبایی در اصفهان است. در این مرکز انواع خدمات جوانسازی و پاکسازی پوست، مزوتراپی و درمان ریزش مو، لاغری موضعی، لیزر، PRP، لیفت با نخ و درمان جای اسکار و سوختگی انجام می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *